Geluk bij een ongeluk - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Diana de Jongh - Vries - WaarBenJij.nu Geluk bij een ongeluk - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Diana de Jongh - Vries - WaarBenJij.nu

Geluk bij een ongeluk

Door: Ferry en Diana

Blijf op de hoogte en volg Diana

18 Augustus 2008 | Nepal, Kathmandu

Lieve vrienden,
Een kort bericht:
We zijn nu in Kathmandu in Nepal.
Over onze reis van Varanasi naar Nepal een andere keer.
Het slechte nieuws:
Diana is eergisteren tijdens een trekking in de bergen (Sarangkot)in Pokhara gevallen en heeft haar pols gebroken.
Het goede nieuws:
Dezelfde avond is ze geopereerd en nu gaat het wel weer.
De reis wordt anders, maar we gaan wel door.
Volgende keer meer.....
Brasa,
Ferry en Diana

  • 18 Augustus 2008 - 16:30

    Claudia:

    Diana, heel veel beterschap toegewenst!!!

    Brasa,
    Claudia

  • 18 Augustus 2008 - 16:43

    Geery:

    lieve luitjes,
    wat naar nou, een gebroken pols! vervelend voor je! maar je moet maar zó denken: beter een gebroken pols dan een gebroken been, schrale troost!
    Ik heb gisteren en vandaag al jullie verhalen en fotos bekeken. We waren lange tijd weg: paar weken op 3 honden gepast in een heus kasteel in Scotland, en een paar weken Frankrijk,heel leuk, maar natuurlijk niet te vergelijken met jullie prachtige exotische reis!Een klein deel van de reis hebben wij enkele jaren ook gedaan (noord-india en nepal), onvergetelijk!!!!! en ik geniet dan ook erg van jullie verslag! wat een prachtige architektuur, kleurrijke markten,en dan Nepal met z'n geweldige natuur en vriendelijke mensen.
    Ik wens jullie nog heel veel plezier toe, en Diana, sterkte met je pols, meid!
    dág, geery.

  • 18 Augustus 2008 - 17:13

    WIL:

    DAT IS JAMMER MAAR JA GENIET ER NOG MAAR VAN

  • 18 Augustus 2008 - 17:35

    Milly:

    Hai goedoe, heel veel sterkte en hopelijk is de pijn draagbaar.
    Gelukkig heb je een man die alle lief en LEED meedraagt. Ik hoop van harte Ferry dat het sjouwen van twee zware rugzakken een beetje meevalt.
    Hier is 't in ieder geval geen mooi weer dus probeer alsnog te genieten van alles wat je op je pad gegund is en vooral van de zon.
    Knuffel

  • 18 Augustus 2008 - 17:35

    Ursula En Rob:

    Wat jammer zeg, neem nu de autoweg en ga niet als een aap slingeren aan die touwtjes, want een gewaarschuwd mens telt voor twee.
    Beterschap en doen jullie voorzichtig.

    groetjes, brasa's en bossies,

    Rob & Ursula

  • 18 Augustus 2008 - 19:11

    Biba:

    Hoi pap en Diana,

    Vervelend zeg ! Ik hoop dat de pijn mee valt en dat jullie nog gewoon je ding kunnen doen. Wat zullen jullie geschrokken en zijn en in zo'n ver land een operatie is ook niet echt waar je op zit te wachten. Toch hoop ik dat jullie nog net zo van de reis zullen genieten als voor dit ongelukje. Doe voorzichtig en vul die rugzakken met mooie ervaringen wat straks als jullie weer terug zijn in dit koude kikkerlandje allemaal mooie herinneringen zijn.
    Liefs Biba x

  • 18 Augustus 2008 - 19:32

    Richard Koffijberg:

    wat shit, zeg!!!!!!!!! ik hoop dat Diana snel weer opknapt. sterkte. groeten Richard

  • 18 Augustus 2008 - 19:53

    Dirck:

    Oh, dat is pech zeg.
    Maar komt goed, ze heeft er ervaring mee.
    Want dit doet mij wel weer herrinneren aan toen ik met Diana bij de 1e hulp in het AMC toen ze tijdens de schaatsles gevallen was. Lijkt eeuwen geleden.
    Ferry, tijdens mijn vakantie alleen gefietst, maar voel me beter met lopen en yoga. Volg nu level 2, dat wil Delilah ook in een avond gaan doen. Moet je ondertussen wel oefenen.

  • 18 Augustus 2008 - 20:42

    Mignon:

    Dikke knuffel voor jullie,

    Hartegroet

  • 19 Augustus 2008 - 07:07

    Kacka:

    Dear Diana, sterkte! Take it easy, it will be better soon. Keep smiling and enjoying. Heel veel liefs van Marc en ik.

  • 19 Augustus 2008 - 08:20

    Judith:

    Jeetje, da's pech. Ik hoop dat je er snel weer goed mee overweg kunt.
    Op school is het rustig. Na bijna 1 1/2 zijn we weer op volle toeren. Iedereen heeft zijn plek gevonden en is aan de slag. weinig nieuws van het thuisfront. Het wordt herfstig hier, veel regen. Men hoopt op een mooie nazomer, maar ik zie dat nog niet gebeuren.
    Sterkte en tot de volgende keer!

  • 19 Augustus 2008 - 08:24

    Frank:

    Hallo Diana,

    Vervelend zo tijdens de vakantie. In ieder geval beterschap!
    Sterkte!

    hugs & kisses
    Frank

  • 19 Augustus 2008 - 10:07

    Tina:

    Wat is dat vervelend, Diana ik wens je van harte beterschap. Ik hoop dat de vakantie verder goed verloopt.
    groetjes
    Tina

  • 19 Augustus 2008 - 10:56

    Marc Zoon:

    Zo, weer een oorlogswond toe te voegen aan de lijst;) Het is me nogal een lijst inmiddels. Kijk dan ook een keertje uit mama! Ik hoop dat het gauw weer in orde is en dat er geen nasleep is. Tot gauw.

  • 19 Augustus 2008 - 12:06

    Anita:

    Het leven is vallen en opstaan...letterlijk en figuurlijk.!!
    Wel het maakt wel , dat jullie weer andere ervaringen opdoen, dan de doorsnee reiziger...
    Maar ik vind het wel vervelend voor jullie....Gelukkig zijn jullie al door vele dalletjes samen heen gegaan, en ik weet zeker , dat jullie dit weer samen geweldig gaan opvangen.....
    Veel beterschap...en laat niets tegen je gevoel in gebeuren hoor !!
    Liefs...Anita.

  • 19 Augustus 2008 - 14:17

    Anja:

    Diana,
    Ik zou bijna zeggen;gooi die
    Christoffel maar weg.
    Maar aan de andere kant weet je niet waar tegen hij je al wel behoedt heeft. Dikke kus aan jullie beiden.
    Be strong .........

  • 19 Augustus 2008 - 19:00

    Joke:

    Hoi Diana en Ferry,

    Ik hoop dat je weinig last van je pols hebt en dat jullie prettig verder kunnen reizen! Hier is het "normale leven"weer begonnen. Dat is letterlijk en figuurlijk wel heel ver van jullie vandaan. Probeer nu ondanks de pols te genieten van julliie unieke reis!

    Groet,
    Joke M. Bos

  • 19 Augustus 2008 - 19:54

    Marc:

    Sterkte bij het herstel.

  • 19 Augustus 2008 - 22:00

    Catharina:

    Lieve Diana,
    ik lees met veel plezier jullie verslagen en ben erg geschrokken van jouw val. Hoop dat de pijn meevalt en dat ze de arm goed hebben "gerepareerd".
    Anja en ik hebben vanavond geschilderd en op jouw beterschap getoast, in de hoop dat dit helpt.
    Sterkte, nog een mooie reis verder en doe voorzichtig.
    Liefs van Peter en Catharina.

  • 20 Augustus 2008 - 05:17

    Lucia:

    Jee zeg, wat kl..., Beterschap en sterkte. Mooi dat jullie doorgaan. Genieten jullie van de natuur, de mensen en de nieuwe dingen, niet te gevaarlijke dingen doen hoor. Liefs en brassa's van Lucia.

  • 20 Augustus 2008 - 08:39

    Rita:

    Lieve Diana en Ferry,

    Jeetje .. wat een pech. Hoop dat de pijn meevalt en dat jullie toch genieten van alles.
    Er worden vandaag houten vlonders op mijn balkon gelegd. Altijd spannend hoe het wordt. Maar .... het wordt vast mooi.

    Veel liefs en sterkte.

  • 21 Augustus 2008 - 05:46

    Ineke:

    Hoi Ferry en Diana,
    Heel vervelend allemaal, maak er evengoed nog maar een mooie reis van we zien jullie vast zonder gips weer terug.
    Liefs Ineke

  • 21 Augustus 2008 - 11:54

    Richard:

    Wat verschrikkelijk sneu voor jullie, vooral voor Diana. Kan ze nog wel fotograferen of heeft Ferry nu de opdracht om de foto's te maken (inclusief aanwijzingen)? Ik hoop dat je snel uit het gips bent en je arm/hand weer normaal kunt gebruiken. Desondanks hoop ik dat jullie beiden nog kunnen genieten van al het moois van Nepal en alle volgende gebieden die jullie nog gaan bezoeken. Liefs en Grroeten van Yvon en Richard

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Diana

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 65700

Voorgaande reizen:

02 Januari 2023 - 03 Februari 2023

Curacao bekeken en beleefd.

30 Maart 2016 - 04 Mei 2016

VIA DE LA PLATA

24 December 2015 - 04 Januari 2016

Portugal

04 Juli 2013 - 24 Juli 2013

The Southern States

23 Mei 2013 - 23 Mei 2013

intermezzo

13 Januari 2013 - 20 Januari 2013

Een tropenkind in Lapland

19 Augustus 2012 - 17 September 2012

Op weg naar Santiago de Compostela

12 Juli 2010 - 12 Augustus 2010

Noordwest USA

08 Juli 2009 - 29 Juli 2009

Bijzonder Costa Rica

04 Juli 2008 - 30 Oktober 2008

Onze reis tussen Zuid-India en Fiji

Landen bezocht: