externe factoren - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Diana de Jongh - Vries - WaarBenJij.nu externe factoren - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Diana de Jongh - Vries - WaarBenJij.nu
VIP-Report

externe factoren

Door: Ferry en Diana

Blijf op de hoogte en volg Diana

02 Juni 2008 | Nederland, Amsterdam

Men zou toch bijna gaan denken, dat Ferry en ik niet weten wat we willen...Niets is minder waar. We hebben twee "waarschuwingen"ontvangen om niet naar China te gaan. Wij wilden dolgraag naar Tibet en Nepal....grens dicht. Als alternatief, de Steden en Dorpenreis door China...De reis gaat gedeeltekijk door Sichuan. Zwaar getroffen gebied door een aardbeving, met altijd nog de dreiging van een watersnood.Wilden we niet. We hebben de knoop doorgehakt. We vlogen al so wie so naar Delhi en nu sluiten we aan op een 29 daagse reis door India en Nepal.We beginnen in Delhi met de groep op 25 juli.Dan gaan we achtereenvolgens naar: Nawalghar, Bikaner, Jaisalmer, Jodhpur, Kumbalghar, Udaipur, Jaipur, Agra, Varanasi, Lumbini(NEPAL), Chitwan, Pokhara, Kathmandu. 21 augustus zijn we weer in Delhi en gaan we op 22 augustus een paar dagen naar SARISKA NP. Daar gaan we op safari. Misschien zien we wel tijgers!! Fat chance, maar je weet het niet hè. Op 24 augustus terug naar Delhi en de volgende dag vliegen we naar Tokyo.
Laten we hopen dat het vriendelijke bergvolkje in Nepal vriendelijk blijft na de recente omwenteling.
Nu hoop ik toch echt weer van mij te kunnen laten horen, na vertrek uit Nederland.
U hoort van ons.

• 02 Juni 2008 - 18:37

Mignon:

Hoi,wat leuk om op deze manier op de hoogte te blijven. Knap hoor!

• 02 Juni 2008 - 20:59

Anita.:

Het blijft spannend hoor,ook deze tour...
    Het is goed zoals het is...Het belangrijkste is, is dat jullie samen zijn en genieten!!!
    Er zullen heus wel andere bijzondere gebeurtenissen op jullie pad komen.

Dank voor de mail..ik en blij , dat jullie het veilige pad gaan bewandelen.

liefs..Anita.

• 03 Juni 2008 - 13:44

Kacka :

Hi, i think that you made the right decision. Looking forward to see the pictures of the tigers! :) Cheers.

• 03 Juni 2008 - 14:22

Jeanne:

Dit is véél beter wat je nu gaat doen, echt waar! Ga in Jaisalmer naar de hoofdstraat, aan het einde daarvan is een winkel waar je spoptgoedkoop linnen tafelkleden kunt kopen. En doe in Chitwan Harry de groeten. Hij is agent en bezoekt alle parken eens in de week.. Let op in Varanasi en Jaipur. Beide steden zijn de laatste jaren behoorlijk crimineel geworden. Ik heb heimwee naar Kathmandu. Ja, dit is echt véél beter.
    groetjes
    Jeanne

• 27 Juni 2008 - 18:36

Smarti Henk V.:

Ferry en Diana; ik wens jullie een hele fijne reis toe en keer in gezondheid weer terug.

• 27 Juni 2008 - 19:36

Wil:

Heel veel pleizier en doe voorzichtig

liefs WIl

• 03 Juli 2008 - 08:12

Anita (LTP):

Maar dit klinkt toch ook geweldig!
    Geniet er maar lekker van.
    Ik wens jullie een fantastische reis toe.
    Doe voorzichtig.
    Leuk om jullie te kunnen volgen.

groetjes,
    Anita.