uitnodiging - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Diana de Jongh - Vries - WaarBenJij.nu uitnodiging - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Diana de Jongh - Vries - WaarBenJij.nu
VIP-Report

uitnodiging

Door: Ferry en Diana

Blijf op de hoogte en volg Diana

07 December 2007 | Nederland, Amsterdam

Hallo iedereen die deze mail ontvangt,

Het lijkt nog lang te duren, maar de tijd vliegt. Over 7 maanden,op 4 juli, stappen Ferry en ik in het vliegtuig naar Bangalore en op 29 oktober rekenen we erop weer voet op Nederlandse bodem te mogen zetten. We maken in de tussentijd de nodige omzwervingen en willen jullie graag op de hoogte houden. Voor ons betekent het ook een "lijntje" met thuis, want hoe spannend en hoe graag ook, het is toch een beetje eng. 16 weken met z'n tweeën onderweg in het onbekende.
Als je onze reisbrief wilt ontvangen, laat het dan alstjeblieft even weten.

  • 07 December 2007 - 19:31

    Joke M. Bos:

    Dat lijkt me heel leuk en spannend!

  • 07 December 2007 - 19:45

    Dirck:

    Dat is zeker "eng" 16 weken met z'n tweeën onderweg. Is er een relatietherapeut in de zaal? Hahaha.
    Ik zal het graag volgen en zonodig van commentaar voorzien anders gaan jullie ons zeker missen.

  • 07 December 2007 - 20:16

    Linda H.:

    Het lijkt me leuk jullie te kunnen volgen op deze lange reis, net zoals de vorige keer. Het duurt nog wel even, maar ik wens jullie alvast veel plezier bij de voorbereidingen.

  • 07 December 2007 - 20:43

    Rita:

    Hartstikke leuk. Ik wil graag op de hoogte blijven van jullie omzwervingen. Veel plezier met de voorpret.

  • 07 December 2007 - 21:32

    Anita.Neijssel:

    Natuurlijk,wil ik jullie spannende reis via de mail meebeleven...

    Jullie gaan je droom waarmaken..super..ik ben helemaal blij voor jullie!!!!

    Wie weet wordt het nogwel een prachtig boekwerk..het tweede in jullie leven!!!!

    Ik verheug me erop..

    Lieve groet...Anita.

  • 07 December 2007 - 22:28

    Marc:

    Jeetje, de tijd vliegt en over een tijdje jullie ook. Ik kijk uit naar het on-line verhalenboek.
    Groetjes, Marc

  • 08 December 2007 - 08:30

    Annemie:

    Nu nog 30 weken aftellen dus en dan 16 weken op reis. Da's 4 maanden.Naar India en dan? Het klinkt fantastisch,jullie zijn nog lang niet aan de rollator.ha ha. Keep up the good spirit. Leuk jongens, gaan jullie volgen. Dikke vette brassa van A en W

  • 08 December 2007 - 12:21

    Frank Van Dongen:

    Natuurlijk ben ik heel nieuwsgierig en wil ik graag weten hoe het met jullie vergaat in het Verre Oosten. Het lijkt me een fantastische reis. Ook heel spannend: ik denk dat jullie wel een paar cultuurschocken te verduren krijgen. ( Zowel positief als negatief).
    Bijvoorbeeld Hongkong in vergelijking met sommige plaatsen in India.
    Maar ik neem aan dat jullie goed voorbereid zijn en jullie je uitvoerig hebben ingelezen over de plekken die jullie gaan bezoeken.
    Lijkt me een hele ervaring.
    Ach, en jullie zijn redelijk aan elkaar gewaagd na al die jaren............dus die relatietherapeut ( .........las ik in een andere reactie.........) die hoeft niet mee. Jullie kennen elkaar al een "lifetime".
    Trouwens: Three is a crowd.

    Hugs & kisses

  • 09 December 2007 - 08:41

    Lucia Tjon Sieuw:

    Of course,naturalmente, wil ik jullie avonturen volgen. Veel plezier nu, tijdens en na de reis. Brasa van Lucia.

  • 09 December 2007 - 10:16

    Jeanne:

    Geweldig idee, die reis.En ja, ik wil er alles over weten. Jullie zullen het vast fantastisch hebben.

  • 09 December 2007 - 14:09

    Judith:

    16 weken, heerlijk. Ik wil graag horen hoe het jullie bevalt. Misschien herken ik nog iets.

  • 09 December 2007 - 21:37

    Geery:

    lijkt me fantasties, zo,n lange verre reis;veel voorpret en een mooie tijd straks samen!

  • 09 December 2007 - 21:51

    Erika Uit Paramaribo:

    Hartstikke leuk. Heel veel plezier, en vergeet niet mooie foto's te plaatsen. Ben heel benieuwd.

  • 10 December 2007 - 16:03

    Tina:

    Heel fijn voor jullie, samen zullen jullie heel veel plezier beleven. Ja,voor je het weet is het zover. Ik zou wel graag willen weten hoe het met jullie gaat en mooie foto's etc.ook.

  • 11 December 2007 - 20:53

    Katka:

    Marvelous. Cann't wait to read your stories, see the pictures and cook the dinner for you when you are back. Have fun :)
    xoxox

  • 11 December 2007 - 22:28

    Astrid Op Trinidad:

    Looking forward to hearing from you and seeing pictures too.

  • 14 December 2007 - 11:35

    Catharina:

    Lijkt me heel erg leuk!!

  • 16 December 2007 - 22:33

    Daphne Sedney:

    Hee, wat spannend! Ik wil zeker op de hoogte gehouden worden van wat jullie allemaal meemaken.Wat lang zeg, 16 weken!! Stuur maar op, die reisbrief! Veel succes met de voorbereidingen.
    Voor nu, mooie feestdagen,een fijne vakantie en een goede start van 2008(!).
    Groet!
    Daphne

  • 17 December 2007 - 19:34

    Anja:

    Lieve luitjes,
    Ik ken de site waarbenjij.nu al wat langer. Ik kijk er regelmatig op. Het is leuk om te lezen wat andere mensen tijdens hun toch beleven.Nu is het jullie beurt! Over 7 maanden dan.
    Super, je zult mij met regelmaat op de site ontmoeten.
    Spannend hoor! tot mails uit het verre.
    Groet Anja


  • 14 Januari 2008 - 13:38

    Richard F. Vries:

    Hallo Dieana en Ferry,
    Het is helemaal niet eng, geniet er maar lekker van, het is zo weer voorbij. Of je weer welkom in Nederland bent hang t af of jullie je netjes gedragen, zoniet, dan gaat de knoet van Geert erover!
    Graag blijven we op de hoogte van jullie 'movements' in den vreemde. Gaan we nog lopen met z'n 4tjes? Dan kunnen we eventueel nog wat oefenen met de videocamera van en met Ferry.
    Groetjes en alvast een goede reis toegewenst, Yvon en Richard F.

  • 26 Mei 2008 - 17:18

    Milly-Antoinet:

    Zeker eng, Diana maar ik wil wel weer genieten van de prachtige foto's en het lijkt mij leuk mee te kunnen reizen.
    Succes met de voorbereidingen en tot dan.
    Jullie maken thuisblijven wel héél bijzonder voor mij!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

VIP-member
Diana

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 66072

Voorgaande reizen:

02 Januari 2023 - 03 Februari 2023

Curacao bekeken en beleefd.

30 Maart 2016 - 04 Mei 2016

VIA DE LA PLATA

24 December 2015 - 04 Januari 2016

Portugal

04 Juli 2013 - 24 Juli 2013

The Southern States

23 Mei 2013 - 23 Mei 2013

intermezzo

13 Januari 2013 - 20 Januari 2013

Een tropenkind in Lapland

19 Augustus 2012 - 17 September 2012

Op weg naar Santiago de Compostela

12 Juli 2010 - 12 Augustus 2010

Noordwest USA

08 Juli 2009 - 29 Juli 2009

Bijzonder Costa Rica

04 Juli 2008 - 30 Oktober 2008

Onze reis tussen Zuid-India en Fiji

Landen bezocht: