Intermezzo 2 - Reisverslag uit Diemen, Nederland van Diana de Jongh - Vries - WaarBenJij.nu Intermezzo 2 - Reisverslag uit Diemen, Nederland van Diana de Jongh - Vries - WaarBenJij.nu

Intermezzo 2

Door: Diana

Blijf op de hoogte en volg Diana

29 Mei 2013 | Nederland, Diemen

Zo! We zijn weer thuis. Vorige week donderdag was ik bij Frits en hoewel het uiteindelijk altijd beter gaat, is de pijn toch altijd erger, wanneer ik net bij hem geweest ben.
Ik had er dan ook een hard hoofd in, of het ons zou lukken om maandag tot en met woensdag een aantal stukken van het trekvogelpad te lopen.

We zijn weer begonnen in Koog Zaandijk en hebben een wandeling door het Twiske gelopen naar Landsmeer. Wat een ramp zeg, dat Twiske. We zijn twee keer naar een watertje gelopen waar een brug had moeten zijn....geen brug! Uiteindelijk maar naar het fietspad gelopen en daar onze weg vervolgd. Niet dwars door het Twiske, maar so be it. We hebben toch wel mooie stukken gezien.
In Landsmeer geslapen. Vrienden op de fiets. Prima adresje.

Van Landsmeer doorgelopen de volgende dag, naar Ransdorp. Mooie wandeling. In Ransdorp geslapen bij hotel de Zwaan. Duur en toch de badkamer en de wc op de gang. Douchen kon alleen met een muntje van 50 eurocent. Boeven, die Amsterdammers die uit Amsterdam vertrokken zijn. :-( Gegeten hebben we in Durgerdam. We mochten fietsen lenen, dat dan weer wel. Het waren twee prachtige dagen. Zonnig, met blauwe luchten.

Nee, dan vanmorgen! We stonden op het punt te vertrekken, toen het met bakken uit de hemel kwam. In Durgerdam, na de koffie, toch maar besloten het risico te nemen en door te lopen. Het heeft nog een beetje gespetterd, maar om half twee 's middags waren we thuis.

Al met al lekker gewandeld. De eerste dag toch wel flink last gehad en langzamer gelopen. Vandaag had ik bijna mijn oude tempo weer en "knock on wood" geen pijn.

• 29 Mei 2013 - 16:31

Haroen Dilrosun:

Mooie plaatjes van een mooie tocht,
    Eigenlijk is Nederland een prima vakantieland,bijna net als Curacao ;-)

• 29 Mei 2013 - 18:59

Armand Fongakan:

Mooi reisverslag plaatst. netjes hoor. Heb dus nog in woord en beeld Diana. En het feit dat jij zover bent, dat je het hier plaatst. Heb dus nog een lange weg te gaan, maar hopelijk word het ingekort nu ik jou heb leren kennen.weet, dat er nog meer gaat volgen en ik ga je niet stalken, maar gewoon volgen. Dank je wel voor deze eye-opener.

• 29 Mei 2013 - 19:02

Armand Fongakan:

Het bovenstaande had ik eerst moeten lezen eer ik op plaatsen had geklikt.
    Eerste regel moet zijn: Mooi reisverslag geplaatst in woord en beeld.Heb dus nog een lange weg te gaan.etc etc etc.

• 29 Mei 2013 - 23:11

Rita:

Ook een hele leuke tocht.
    Wat is Nederland toch mooi.
    Het Diemerbos is zo dichtbij en mooi en ik heb er pas 1 keer doorheen gefietst.
    Fijn dat het weer goed met je gaat.
    Groetjes, Rita

• 29 Mei 2013 - 23:35

Joan Kardjo:

Diana prachtig dit alles om te zien je bent echt een buiten mens en bedankt dat we mee Mogen genieten van jou avonturen en leuke foto's.

Groetjes Joan

• 30 Mei 2013 - 18:41

Ben:

De foto's zijn weer dik in orde. Bij Haaldersbroek kwam je op vlak langs ons huis. Goed om te lezen dat je rug weer beter gaat.

• 30 Mei 2013 - 19:07

Diana De De Jongh - Vries:

Ben, als we dat geweten hadden!!! ;-)

• 04 Juni 2013 - 07:32

Jeanne Van Seters:

Mooie tocht Diana. En wat dat masseren betreft: het is heel vaak zo dat de rug daarna gewoon echt zeer doet.