O Logoso - Reisverslag uit Olveiroa, Spanje van Diana de Jongh - Vries - WaarBenJij.nu O Logoso - Reisverslag uit Olveiroa, Spanje van Diana de Jongh - Vries - WaarBenJij.nu

O Logoso

Blijf op de hoogte en volg Diana

03 September 2015 | Spanje, Olveiroa

Casa Pepa!!!!
OMG!
De halve nacht geen oog dichtgedaan. Mijn bed stond het dichtst bij de badkamer en er was geen stankafsluiter. Wist niet, dat je van putlucht niet kan slapen.
Pas om een uur of drie dacht ik: mijn lavendelolie!!!!!
Het hele bed bedruppeld en toen kon ik slapen.
Geen lange nacht dus, maar het is mooi weer en dat maakt veel goed.

We zijn gearriveerd in O Logoso voor de nacht.
De weg erheen ging vnl over asfalt, maar....toen we eindelijk van de weg afgingen, liepen we op de flank van een mooie berg, met in de diepte de rivier Hospital. O Simo heet de berg.
Geprobeerd wat mooie foto's te maken.
We slapen in een pension en het restaurant van het pension is 500 m Bergie op...gelukkig zonder zak!
Eten was gelukkig prima in orde!

Onderweg, weinig pelgrims. Veel Duitsers en later op de berg, een man uit Bangladesh, die een metgezel uit Duitsland had.
Het gaat zo natuurlijk op De camino..kon het ook maar zo zijn in the real world...

• 03 September 2015 - 15:47

Jeanne:

Jakkie, poeplucht. Vanavond beter, hoop ik voor je. Het was wellicht gezelliger als er meer pelgrims waren, het verschilt dus van jaar tot jaar.
    Zet hem op morgen.

• 04 September 2015 - 17:07

Richard Ferdinand :

Soms is het leven vol zware beproevingen. Dit was afzien, putlucht in de nacht is erger dan overdag. Gelukkig dacht je aan de lavendelolie, zodat je toch nog een beetje slaap hebt gehad.
    Het eind van jullie beproevingen komt in zicht, nog even volhouden!
    Ondertussen zijn wij aangeland bij het Lago Di Trasimeno, op een mooie camping met hotel en een heeeerlijk restaurant, waar wij natuurlijk gebruik van gaan maken. Dat wordt weer smullen!