Bijna zover.... - Reisverslag uit Mont-de-Marsan, Frankrijk van Diana de Jongh - Vries - WaarBenJij.nu Bijna zover.... - Reisverslag uit Mont-de-Marsan, Frankrijk van Diana de Jongh - Vries - WaarBenJij.nu

Bijna zover....

Blijf op de hoogte en volg Diana

24 Juli 2014 | Frankrijk, Mont-de-Marsan

Een(1) augustus is het zover, dan vertrekken we met Easy Jet naar Bordeaux. Daar nemen we de trein naar Mont-de-Marsan, slapen of in een gite d'etappe, of in een goedkoop hotelletje bij het station.

Liever in de gite, maar dat is afhankelijk van of weer plek vinden of niet.
Twee augustus, en route, naar Saint-Sever.
We hopen het restant aan kilometers in Frankrijk, in zes etappes te doen.

Eenmaal aangekomen in Saint-Jean-Pied-de-Port is het weer afhankelijk van het omstandigheden, of we een nacht daar slapen, of dat we gedwongen worden er twee nachten van te maken.
We hebben voor twee nachten gereserveerd en betaald, maar mocht het weer nou goed zijn, lopen we liever naar Orisson, want de zonsondergang en -opgang schijnen fenomenaal te zijn.

Verder hebben we nog een reservering in Roncevalles en daarna kunnen we alle kanten uit. Het liefst natuurlijk de goede. :-)

Wens ons maar "Buen Camino", dan gaat het ons vast lukken om op 21 september het vliegtuig in A Coruña terug te nemen naar Amsterdam.

Wij houden jullie op de hoogte...

• 24 Juli 2014 - 21:43

Jeanne:

Ach lieve Diana en Ferry, het gaat jullie allemaal lukken.
    En er zijn wat ingebouwde reserve dagen, dus 1 of 2 nachten in de Franse startplaats, laat het maar op je afkomen. Goede reis.

• 31 Juli 2014 - 20:54

Linda:

Hi lieverds, natuurlijk ga ik jullie weer volgen. Ik kijk nu al uit naar je beeldende reisverslagen, Diana. Heel veel plezier en succes. Brasa.